یک عاشقانه ی آرام

دلنوشته 2

1393/11/6 16:25
نویسنده : من
33 بازدید
اشتراک گذاری

نمي دانم چه زماني مي آيي ...

       نمی دانی هر روز که مي گذر           

            چشم انتظاري من بيشتر مي شود

                       آيا دلت همچون دل من که در

                          پيش توست در گروي من است ؟

                              آيا در انتظار ديداري آغازين با من هستي؟

         فرصتهاي من گذشتند ،...

                اما براي آن ها دلم تنگ نشد.....

                     اما هر لحظه دلم براي تو و آمدنت تنگ مي شود...

                              آيا دل تو هم براي اين دلتنگ عاشق تنگ مي شود ؟

   نمي دانم چه زماني مي آيي ...........

            و مرا از اين غربت سردي که وجودم

                        را فرا گرفته رها مي سازي باز .....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)